Profit

Benut uw groeikansen:  XS Direct biedt u proactieve marktbewerking op maat

   

XS Direct is een onderneming van doorgewinterde marketing- en salesprofessionals, die de kneepjes van het mooie marktbewerkingsvak tot in de puntjes beheersen. Gespecialiseerd in het proactief, persoonlijk en direct toegang geven tot doelgroepen, waarvoor we uiterst effectieve fieldmarketingcampagnes ontwikkelen. We streven naar het optimaal benutten van groeimogelijkheden van de klant met als eindresultaat extra omzet, nieuwe klanten en inzichtelijke marktinformatie.

  • Fieldmarketing
  • Good energy
  • Kracht
  • Persoonlijk en interactief

    XS Direct Fieldmarketing biedt u de mogelijkheid om uw klanten persoonlijk en interactief kennis te laten maken met uw product. Door onze representatieve adviseurs, promotieteams, sampling, mobiele billboards of het inzetten van hostessen komt uw product tot leven bij uw doelgroep. Wij werken full service en hands on, dus kunnen voor u het totale traject verzorgen: van idee tot het uitvoeren van de acties.
     

    • personeel
    • training
    • app op maat
    • aankleding
    • rapportage
    • materialen
    • logistieke proces
    • evaluatie. 

    XS Direct werkt uitsluitend met goed opgeleid commercieel talent, dat oog heeft voor uw bedrijfscultuur en huisstijl. Fieldmarketeers met een enthousiaste gedrevenheid die we intensief begeleiden.
    We werken snel en pragmatisch, zodat u meer haalt uit uw marketingbudget. Onze kracht is uw kracht en uw succes is ons succes!

    Geïnteresseerd?
  • Dé maatschappelijke energievergelijker

    XS Direct heeft in samenwerking met diverse energieleverancier en KiKa het Good Energy model ontwikkeld.


    Wat is Good Energy?
    Good Energy is een onafhankelijke, maatschappelijk verantwoorde speler op de energiemarkt die de consument de mogelijkheid biedt op een simpele manier energietarieven te vergelijken. Met de speciaal hiervoor ontwikkelde Good Energy www.goodenergy.nl applicatie wordt een overzicht geboden van de meest voordelige energietarieven. Indien de consument aan de hand hiervan besluit over te stappen naar een andere energieleverancier, doneert de energiemaatschappij names de consument per afgesloten "duo"-overeenkomst elektriciteit en gas altijd 20 euro aan KiKa.

    Waarom interessant?
    We bieden in samenwerking met KiKa, energiebedrijven een sales volume kanaal richting particulieren. Zowel via fieldmarketing als via een online platform. Uniek aan Good Energy is, dat het een pro-actief aangeboden energievergelijker is. En bovendien een verschil gemaakt wordt voor KiKa. Dit doen we vanuit de campagne ‘’Brandt in uw huis ook een lampje voor KiKa?’'  

    Graag zouden we het programma ook aan u willen presenteren! 
    Geïnteresseerd?
  • Ondernemende ambassadeurs

     

    • No cure no pay (geen sale geen rekening)
    • XS Direct Digital Fieldmarketing
      • een kwaliteitssprong van 20%-30% ten opzichte van “papieren koopovereenkomsten”;
      • tabletapplicatie binnen een week voor opdrachtgever op maat;
      • gegevens ter plekke invoeren & controleren;
      • sneller bevestigen, nabellen, controleren  en incasseren;
      • sneller en gerichter bijsturen / managen op kwaliteit.
    • Beproefd curatief en preventief kwaliteitsprogramma
    • Mogelijkheid doelgroepgericht verkopen (meest waardevolle klant)
    • Landelijke dekking Nederland
    • Buurtplanner: onnodige irritatie aan de voordeur voorkomen
    • XS Direct Academy
    • Vrijwel geen belasting organisatie door dedicated “voor en door”  accountmanagers met veel ervaring
    • Fieldmarketing kanalen:
      • Door to Door;
      • Straat Marketing;
      • Event Marketing;
    • 1.000.000 B2C contacten per jaar 
    Geïnteresseerd?